Blinded By The Light

07:46

Publicerad 2010-04-21 07:57:59 i Allmänt,

Snön har kommt tillbaka, jag tror jag går i ide tills sommaren är här. När nätterna är ljumna och dagarna heta. Vill kunna använda tunna kläder snygga skor och slippa släpa runt på jackan var man än går. Börjar bli tröttsamt!
I går hann jag med att träffa en del människor, först fick jag té hos mormor. Sedan kom Bella som jag bjöd på potatis/löksoppa. Sist men inte minst så hann jag även med att träffa My, Elin, Emelie och Hermin. Hermin ska förörigt åka till Italien o jobba över sommaren. Kul för henne, trist för oss. Men vilken erfarenhet! You go girl! Men i morgon är det dags att börja jobba igen. Känns helt okej, skönt att veta vad man ska göra haha..

Såg även att Donkeyboy kommer till arvika, tror det blir fett. Dom är feta och gör grym musik! Snygga är dem med, så det blir nog en bra upplevelse. De släpper nu ett band om dagen dit, kan ju hoppas på några godingar så som Marina and the Diamonds till exempel. Bob Hund och Babian skulle inte sitta fel heller, Muse kanske? Laakso skulle sitta fint med det var längesedan man hörde något från dem. The ark skulle vara grädden på moset, de ska ju släppa ny skiva och allt.. Ja, jag hoppas på några höjdare till så kommer det bli suveränt!



Kommentarer

Postat av: moehoe

Publicerad 2010-04-21 12:02:39

Om inte annat så kommer the ark till halmstad i juli ;) huehuehue

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela