Blinded By The Light

08:15

Publicerad 2010-04-20 08:23:18 i Allmänt,

Idag vaknade jag av att solen stack mig i ögonen, jag tycker det är ett rätt bra uppvaknande. Men dock var klockan bara en liten bit över sju. Skulle gärna vilja sova lite längre nu när jag inte jobbar, för snart är det dags igen. Menmen..
Det positiva med att vara hemma några dagar är att man hinner göra sådant man inte hinner med i vanliga fall. Men vad är det? Jag har glömt bort hur man fördriver en dag på bästa sätt! Har knappt varit ledig en dag sedan 13 Juli, så det är inte konstigt att jag inte minns. Ska iallafall försöka ta vara på solen idag så jag slipper se ut som ett paket filmjölk.. Är van vid att vara brun vid den här tiden på året eftersom jag brukar befinna mig några veckor i Thailand.. Men icke i år, pengarna har gått till något annat. Något som får mig att må bra.

Det jag längtar till mest nu det måste vara Arvikafestivalen med fina vänner, bra musik och sol i mängder. Att komma i väg till Arvika är som att komma hem.. Haha, ne men det är fint och det ända som betyder är musik och glada skratt. Skänt att slippa tänka på allt annat för en stund.

Jag skulle vilja ha tips på bra bloggar som Ni (!) läser! tack!


Arvikafestivalen 2009, titta så brun jag var <3

Kommentarer

Postat av: moehoe

Publicerad 2010-04-21 20:03:28

truthtobetold.blogg.se - min favoritblogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela