Blinded By The Light

19:16

Publicerad 2010-03-17 19:22:11 i Allmänt,

som vanligt så var kent helt fantastiska.
att Jockes ord kan förklara så många känslor på en och samma gång.
att människor som jag aldrig har träffat känns som de som känner mig bäst.
de som förstår, de som känner som jag och de som inte ens behöver lyssna för att förstå.
varje gång jag hör kent så kommer jag på mig själv att tänka "men det är ju så jag menar"..
kan medge att jag inte lyssnat på kent på ett bra tag, men varje gång jag ser dem live blir jag nyförälskad i ett gammalt ex.
låtlistan var inte den bästa, men det var ändå bra. Bara att de spelade kevlarsjäl säger en hel del. och självklart mannen i den vita hatten. den låten gör nästan hela konserten.
är pepp på att se dem på Arvika. och hoppas på en lika bra låtlista som de hade förra gången på arvika. Då de blandannat spelade "Vad två öron klarar", "Stenbrott" osv. Det var nog den bästa låtlistan ever! Eller ja konserten i Jönköping 04 är nog den bästa..

jaja.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-21 19:23:48

Åhh vad fantastiskt med Kent-konsert!!! Någon gång måste jag också göra det!



Sv: jo jag vet att man kan ha e-faktura och slipper betala extra då. Det låter ju bra att du tycker det är det bästa - själv har jag aldrig haft något annat. Förutom i england då :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela