Blinded By The Light

13:44

Publicerad 2010-05-09 13:44:25 i Allmänt,

nej, jag kan inte påstå att jag är speciellt bra på att blogga.
men sen är ju min dator faktiskt inlämnad på lagning med.
fast egentligen handlar det nog mest om att det inte händer speciellt mycket intressant i mitt liv förtillfället. Eller tja, har det någonsin gjort det?
Fick fasttjänst på pärsons i veckan, ska jag skratta eller gråta?

Sen fyller även My 20 år idag, så grattis till henne. Var på en mysig liten tillställning hos henne i går och drack o snackade skit. Den lilla tönten fick en bili födelsedags present. Men ja det behövs ju när man bor ute i Simlångsdalen. Jävla ställe alltså, eller tja stället är det inget fel på utan det ärväl mest bussarna som suger anus.
Cyklade till skedala idag, höll på att dö. Antingen är det min kondis som suger eller så är det min cykel som är paj. Vad tror ni? jag tror lätt det är cykeln som är paj..

Jag hoppas på en solig vecka då jag slutar 12 varje dag. Vill försöka få bort den mjölkvita färgen från kroppen..

Btw, så önskar jag Joy lycka till i morn!

Hejdå.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-05-17 13:46:57

Tja!

Nu är det helt säkert att jag ska flytta, så lägenheten kan bli din i princip när du vill.

Jag flyttar iallafall ut senast i augusti.

Säg till om du vill komma och kolla på den ^^,

(svara i min blogg)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela