Blinded By The Light

21:41

Publicerad 2010-05-28 21:46:04 i Allmänt,

Fredag, jag går och lägger mig! Är det friskt? Är inte ens 20 bast och går och lägger mig innan 2200 en fredagkväll. Men känns meningslöst att försöka vara vaken och social när man är trött som bara den. Är även deppig för jag befinner mig i Halmstad och inte i Hässleholm. Men kan iallafall trösta mig med att vädret suger dase. Kul att tälta nu liksom, ne skulle inte tro detta..
I morn är det iallafall firmafest. Blir nog kul, tror jag.



Siesta 06 kommer nog förbli den bästa festivalen ever. Vi var unga och dumma. Lyssnade på Henrik Berggren och kunde knappt stå upp för lyckan var enorm. Såg Mew tillsammans med Robin.  Var lycklig och nöjd med livet. saknar det. somfan.
Men arvika 10 kommer bli fint, absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela