Blinded By The Light

12:47

Publicerad 2010-09-11 12:53:05 i Allmänt,

ja vad händer i mitt liv egentligen..
sova, jobba, äta träna.. typ! har varit så senaste veckan iallafall. och sen när det blir helg så höjer vi glasen och skakar våra lurivga. Så kul är mitt liv förtillfället.
nästa lördag åker jag till turkiet iallafall. det blir skönt. 
Hösten är här på riktigt nu. det går inte att bara ha kavaj när man går ut på kvällarna. det suger för jag äger ingen snygg jacka.. i-landsproblem big time!
Lina Karlsson borde även släpa sitt feta arsle hit från malmö! För vad ska du göra där nere när jag är i Halmstad! whooo.
nu vil jag inte skriva mer, det är tråkigt
hejdå.


Kommentarer

Postat av: svinalina

Publicerad 2010-09-12 02:06:19

jag saknar dig. jag är full. jag och morgan krökar på min balkong och du borde vara häääär <3 eller så borde jag vara i halmstad eller i krogsered (?) och bli full med dig också.

Postat av: moehoe

Publicerad 2010-09-14 13:11:36

inte duuuuuu älskling!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela