Blinded By The Light

20:43

Publicerad 2011-12-15 20:43:16 i Allmänt,

YO!
spenderar mina dagar genom att sitta i soffan, glo inte på musikhjälpen, äta & hänga med Andreas och Sazou... Fruktansvärt slö vecka, orkar inte ta för mig någonting. Men så får det vara ibland. I helgen är det fullt upp eftersom min kära bror fyller 18 år.. I morgon blir det smörgåstårta hos pappa, på lördag ska jag baka med mor och på söndag ska jag pappa, Jonte och Andreas, ut och äta.. fullt upp med andra ord.
Nästa vecka är väl också fullspäckad.. Eftersom jag inte har köpt en enda, eller jo en julklapp har jag köpt så gäller de att ge sig ut på staden.. antar att jag inte kommer vara ensam i butikerna, men får helt enkelt göra en lista så jag vet vad jag ska ha så behöver man inte flänga runt överallt..
woop woop.
men eftersom jag känner mig själv kommer jag springa runt som en dåre på fredag med andan i halsen.. men wtf.

här kommer förövrigt en bildbomb..




såhär ser det ut typ varje dag, soffhäng med de bästa




min lilla minigris










för er som aldrig har varit hemma hos mig, här har ni en liten sneaky bild på hur mitt vardagsrum ser ut :)


Mamsi och jag bakade lite lussekatter och pepparkakor inför Lucia.. dock är mina slut ;)

Kommentarer

Postat av: brutal

Publicerad 2011-12-15 23:07:58

har ju sagt att jag kan hjälpa dig juuuuu!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela