Blinded By The Light

23:40

Publicerad 2011-02-06 23:40:21 i Allmänt,

jag trodde, på riktigt denna gången att jag faktiskt hade hittat någon som tyckte om mig. som brydde sig om mig. jag ger hela min själ, hela mitt hjärta för att visa att jag bryr mig berätta att jag förstår och jag ger dig min kärlek.
men jag kan inte ens få ett meddelande tillbaka en förklaring ett svar eller en endaste uns av medkänsla. istället sitter jag i min ensamhet och gråter tills luften går ur mig. försöker förstå vad jag gjorde för fel denna gången. varför jag aldrig lyckas göra rätt. hur kommer det sig att jag skrämmer iväg folk från mig. är jag så fruktansvärt jobbig. ska jag sluta visa att jag tycker om dig, ska jag sluta höra av mig. ska det bara vara på dina villkor. allt blir så mycket om man pratar.
nu ska jag försöka sova i detta mega hus.
skit liv

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2011-02-07 11:29:33

jag tycker om dig. det borde räknas <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela