Blinded By The Light

14:24

Publicerad 2011-06-17 14:24:31 i Allmänt,

oj vad det är dött här.
ungefär som det har varit i mitt liv de senaste halvåret. allt har gått på repeat vakna jobba äta sova vakna osv.. men sådant är väl livet som man brukar säga? tack å lov så börjar de hända lite nu! :) På torsdag kommer Lina o gänget så firar vi midsommar på fredag. Sen drar vi till Borlänge för att peppa peace and love! det kommer bli grymast i världen!!! sen flyter det förhoppningsvis bara på. Blir Lund till hösten, eller ja jag ska pendla! :) det blir nog kul, slippa korvfabriken ett halvår iallafall!

synd att sommarvädret försvann, men då kan man iaf sova med gott samvete, ska ju tydligen jobba i morgon med. HURRAAA

Kommentarer

Postat av: iisaacson

Publicerad 2011-06-27 15:08:26

ställ gärna en fråga till mig i min frågestund!

jag svarar på allt! :)

skulle verkligen vara jätte snällt om du ville ställa en liten söt fråga till mig! ^^

direktlänk: http://iisaacson.blogg.se/2011/june/fragestund.html#comment

tack åp förhand! :)

Postat av: slevin

Publicerad 2011-08-11 21:06:52

de är verkligen dött här suppis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela