Blinded By The Light

19:53

Publicerad 2011-03-01 19:53:19 i Allmänt,

hade världens bästa lördag i malmö tillsammans med världens bästa Lina! söp och pratade om allt och ingenting, dansade loss på kulturbolaget och hade det allmänt fint.
Lina, du gör livet lite mer värt att leva. tack för alla råd.
det är dags att slänga ut det gamla och bära in det nya nu.
får bita ihop och gå vidare. ska inte behöva förändra mig själv för någon annan.
så ere.
idag har jag förövrigt tvättat fyra tvättar.. har två kvar.. diskat 1 ton disk, handlat och dessutom hunnit med o träffa Sofia och Elaine en sväng.
det är det jag gillar, många bollar i luften.
så ska det förbli..


har en längtan att åka utomlands, har ju Budapest inbokat. men är sugen på England. får se om jag tar mig i väg, någon kanske vill göra mig sällskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela