Blinded By The Light

DAG 1; PRESENTERA MIG SJÄLV

Publicerad 2011-03-10 09:01:11 i Allmänt,

Antar att ni vet att jag heter Sophie fyller 21 i år och jobbar på Pärsons Chark i Halmstad. Har dock stora planer på att sticka i från Halmstad i höst och göra något kul. antingen åka till Österrike och jobba o åka skidor eller åka till Thailand och leva livet och läsa en thaikurs. vad det blir återstår att se..
Jag bor i en fin lägenhet som ligger två minuter från Halmstad City, bor tillsammans med mitt lilla monster Sazou som är en kattbebis. Lever för mina vänner och musiken, utan det kan det lika väl kvitta.



Kommentarer

Postat av: flem

Publicerad 2011-03-15 00:20:43

din kisebebis är så söt att jag dör lite, åååh.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela