Blinded By The Light

DAG 6; OM DET VORE MIN SISTA DAG!

Publicerad 2011-03-28 18:16:31 i Allmänt,

Om jag visste att detta var min sista dag.. Ja då hade jag bjudit alla mina vänner på en stor fest, lagat massor av mat och lyssnat på all musik. Egentligen skulle ja vilja säga att jag skulle åkt till alla platser jag inte sett, men det vet ju alla att man inte hinner på en dag. Förhoppningsvis är det en solig dag så kan man vara vid havet, jag älskar havet och sol. Jag skulle skämt bort alla med för mycket alkohol och god mat. Hehe, sen skulle jag vara sjukt jävla ärlig och berätta precis vad jag tycker och tänker om folk.
De sista timmarna skulle jag vilja spendera med min familj och de personer som betyder mest för mig. Katten skulle jag matat med allt hon vill ha. Hade pekat fingret åt pärsons fast hade nog ändå tackat dem för att jag har haft ett jobb och en stabil ekonomi hehe.. tro det eller ej.
haha, hade säkert inte blivit som jag vill ändå. hade väl suttit i soffan som vanligt och tyckt synd om mig själv eller någonting!

Kommentarer

Postat av: moehoe

Publicerad 2011-03-30 22:34:01

http://bettypoops.wordpress.com/ ;) trevlig läsning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela