Blinded By The Light

17:14

Publicerad 2011-11-25 17:14:49 i Allmänt,

sitter med rödvinet i handen, har tänt massa ljus i lägenheten och försöker komma tllbaka till lugnet. har stressat som en gnu denna veckan. och hur bra mår man av det? ne inte speciellt bra. Så i kväll kommer Josse hit, det blir tacos, godis, film och massa skit snack ;) sen måste hon färga mitt hår med, för jag kan inte vara fläckig på bröllopet.. ehhe.. ja, som sagt bröllop i morgon brummar röda faran aka forntidsbilen mot Malmö. och det ska bli AWESOME..

nu ska jag återgå till mitt vin
heeeej

Kommentarer

Postat av: Benita Fransén

Publicerad 2011-11-26 20:35:49

Det finns nu en rabattkod uppe på min blogg där DU har chansen att på 15 % rabatt på Hoofstores fina smycken! :)

Postat av: Haidi Jakobsson

Publicerad 2011-11-27 01:53:56

GODNATT! hihi :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela