Blinded By The Light

20:10

Publicerad 2011-11-06 20:29:19 i Allmänt,

Söndag igen. Haft en helt okej helg, i går somnade vi klockan 2130, lyckades sova till halv nio, de är nog rekord för både mig o Andreas haha.. annars brukar  katten väcka oss vid 6-7 tiden :)
I morgon börjar vi på en ny delkurs i skolan, den näst sista.. helt sjukt vad tiden går fort.. snart börjar jag ny kurs, antagligen blir det socialrätt men de kan även bli sociologi 31-60 eller stadsvetenskap. Men jag ska inte bara läsa en 30 p kurs till våren utan skall även läsa en 15 p "humor och hälsa" den verkade väldigt intressant och tror jag kan ha nytta av den i framtiden. eftersom jag fortfarande är osäker på vad jag ska läsa för program nästa höst så är det bra att testa på lite olika!

Insåg även att det bara är drygt en månad kvar till julen och nyår. Det är så himla stört att tiden gå så förbannat snabbt. Satt precis i ett tält på peace and love och svettades som fan, kändes som om vi precis hade nyårsfest i min lilla lägenhet. Det har hänt mycket på ett år. Pluggar i stället för att jobba bara de är ett stort steg för mig, men vet ni? jag trivs som fisken i vattnet. Äntligen känner jag att jag utvecklas, jag känner mig inte längre som en apa som jag samma saker dag ut och dag in.. Visst, i bland kan de vara lite tungt med studier, och i bland är det alldeles för slappt. tex denna veckan har vi bara 2 föreläsningar, o båda ligger i morgon. Så ja, det innebär en vecka med väldigt mycket ledig tid.. de blir väl att träna..

nä, nu ska jag slappa lite mer. har dock slappat hela jädra dagen fast tillsammans med mammsen. har tittat på två filmer, ätit scones och pringels. och sist men inte minst blev det kvällsmat. men nu sitter jag i min eften soffa med en söt liten bebiskatt.

tjing


(OBS orkar inte vända bilden, ser dock ut som en gris..)




















Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2011-11-06 22:42:40

Hej!

Sugen på att vinna ett fint smycke? gå in på min blogg och skriv vilket av smyckena du vill vinna :)



http://fannynordst.blogg.se/2011/november/vilket-smycke-vill-du-vinna.html#comment

Postat av: Susanna

Publicerad 2011-11-09 20:22:54

Åh, jag ska bannemig till peace and love nästa sommar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela