Blinded By The Light

20:30

Publicerad 2011-11-09 20:47:13 i Allmänt,

Life's goes on..
det ända jag gör är att sova, äta, titta på tv, träna, laga mat, sova osv.. i bland pluggar jag lite.. men jag får skylla mig själv. livet skulle kunna vara roligare, om jag har försökt. men just nu trivs jag rätt bra. eller tja, jag inbillar mig att jag trivs med vardagen.egentligen vill jag att det ska hända saker, jag vill se världen, träffa spännande människor och känna mig behövd. just nu känner jag mig mest som en disktrasa.
tur att jag har min katt, och mina nära & kära såklart!

har en fullspäckad helg framför mig. på fredag ska jag och andreas till hans syster på middag, på lördag blir det bodershop och sen blir det utgång men sist men inte minst så är det farsdagsmiddag på söndag hemma hos min pappa. behöver nog inte oroa mig över att vara hungrig i helgen i alla fall. eheee..

nu ska jag sova framför tv:n, som alltid!








(hahaha alltså förlåt, men jag var tvugen, jag & Lina är så jävla fula här)









(arvika 2010, fantastiskt fin bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela