Blinded By The Light

20:42

Publicerad 2011-11-03 20:49:25 i Allmänt,

kom på att det är november, det innebär att det är vintertid så ja, det är konstant mörkt. Men det innebär även att jag har bott i min lägenhet ett år nu och min lilla bebis sazou har bott hos mig ett år!! tiden går så himla snabbt, hinner inte riktigt med. men snart är det nytt år, nya möjligheter. men innan dess så ska jag och josse förhoppningsvis åka till London över en helg, jag ska lägga mer engeri på träningen och skolen, men fram för allt mig själv. ska försöka äta rätt och sluta äta massa skit...
nä nu ska jag slöa framför tv:n, i morgonbitti ska jag promenera till skolan och lämna in min hemtenta, det för helt enkelt bära eller brista

-
förresten så rösta på min lilla älskling till årets lussekatt på hallandsposten.se
http://hallandsposten.se/nyheter/lussekatt2011/1.1397384-bidrag-lussekatt-2011/1.1417588-liten-busig-och?pageNr=2#photoWrapperAnchor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela