Blinded By The Light

7:19

Publicerad 2011-11-23 07:26:08 i Allmänt,

Har insett vilken sjukt boring blogg jag har, både innehållsmässigt och min design! Är de ingen kreativ människa som vill hjälpa mig med en snygg design? Eftersom jag inte är speciellt rik kan jag inte betala för de men jag bjuder gärna med vin å trevligt sällskap.. Lol

I går hade jag trevligt sällskap på besök de vill säga fröken Martinez!
Delade en flarra vin å pratade om livet.. Finns alltid något att prata med henne hon, fin tjej de där =)

Har även kommit till insikt med att de är 1 advent på söndag.. Sjukt skulle jag vilja säga.. Tänker vägra gå på Halmstads julskyltning för den är så jädra B.. Men eftersom jag befinner mig i Malmö så kanske den är någonting att ha(?).... Eller vad säger ni? (alla mina 23 läsare) haha..

Nä upp å hoppa dags å göra klart hemtentan å springa en runda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela