Blinded By The Light

11:16

Publicerad 2011-10-27 11:16:51 i Allmänt,

sänker volymen låter alla sjunga med..

har jag gjort klart min uppgift tills i morgon? Svar: NEJ! därför ska jag snart bege mig till bibbls tillsammans med Majsing och plugga skiten av mig.. Hatar att jag alltid är ute i sista sekunden. Jag måste skaffa mig lite självdisciplin om jag ska komma någonstans i livet...

var på Sh'bam i går, var verkligen ingenting att hänga i julgranen, i kväll blir det Bodycombat i stället får väl se hur det är.. Annars tycker jag om spinning, core och shape.. ska även ägna mer tid på löpbandet.. böhööh. vilken träningshöst det kommer bli..

Fick även ett glatt besked från CSN idag, de har rättat till sina misstag och gett mig alla pengar jag ska ha.. Så fick in 8760 kr till denna månaden + att de ändrade utbetalningen i december.. good shit.. behöver numera inte känna mig panikslagen över min ekonomi!

Nu ska jag läsa om den feministiska sociologiska teorin mikro/makro aktör/struktur m.m
fyfan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela