Blinded By The Light

20:05

Publicerad 2011-10-31 20:05:59 i Allmänt,

haft en fartfylld helg, eller ja fredagen var lugn med tanke på högskoleprovet på lördagen.  För övrigt var HP allt för svårt för mig, tre stycken matte delar, ja alltså jag är ju inget mattesnille... menmen vad spelar det för roll. Efter HP i lördags så satte jag mig på tåget till Malmö... Så fort jag kom fram så var det klackarna i taket, började med bowling sen thaimat och sist men inte minst så var vi på Swing inn, en gigantisk nattklubb.. var helt enkelt en najs kväll tillsammans med fina människor.
söndagen började med en fet asiatiskbuffé, var himmelskt gott. åkte sedan hem mot halmstad igen och spenderade dagen på soffan, sen kom fina Josse och gjorde mig sällskap till en film & lite skitsnack.. Btw, så ska hon stanna kvar i Halmstad! det gör mig så glaaaaad!

Resten av veckan skall spenderas med hemtenta och träning.. var på crosstraining idag, ville mest dö. var helt fruktansvärt jobbigt. kan inte lyfta på armarna haha..

ne nu blir det tv-häng och sen sängen, upp tidigt för plugg i morn.. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela