Blinded By The Light

21:47

Publicerad 2011-10-20 21:55:43 i Allmänt,

kom precis hem från ikea. fick inte så mycket med mig hem, mest doft ljus. behövs laddas upp med sådant nu inför vintern. har bestämt mig för att det skall bli en bra vinter. jag skall må bra, göra det jag vill göra och inte känna mig bunden eller låst. ska lägga fokus på saker som får mig att må bra, engagera mig i skolan sträva efter att nå dit jag vill. bli nöjd med mig själv både psykist och fysiskt. ska helt enkelt försöka fokusera mer på mig själv och dem som bryr sig om mig, och mindre på alla andra. har insett att det är viktigt att ta vara på dem som betyder, man vet aldrig vad som händer. jag vill inte stå där en dag och vara förbannad på mig själv för jag har kastat de mest värdefulla i mitt liv i sjön.
så, här idag lovar jag mig själv att få en bra höst och vinter, ta vara på det som är värdefullt och lägga mindre engeri på sådant som gör mig ledsen. punkt slut.
nu ska jag mysa ner mig i sängen tillsammans med min fantastiska katt (monster <3)

natti

i mitt stora hjärta börjar slagen bli små




i löv u <3

Kommentarer

Postat av: brutal

Publicerad 2011-10-20 23:46:15

du har så jävla rätt!

Postat av: Viktoria

Publicerad 2011-10-21 00:12:05

Haha! Tuffa kisen va? ;)

Klart du ska följa med på loppis men jag varnar dig, det är som en drog.

Jag ska på Amnestys på lördag kl 10, tror jag att det är.

Nästa helg ska nog jag o Johanna åka till Vallberga, ett stor hus fyllt med massa bröte!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela