Blinded By The Light

23:09

Publicerad 2011-10-11 23:09:46 i Allmänt,

Maior e longinquo reverentia

fick ett brev idag.. så ja den 25 okt är det dags att samla nerverna och visa min bästa sida... skall försöka att inte banga.. wopwop.. det blir nog bra, på något vänster.

har precis kommit hem från Jocke, jag Alexandra, Jonas och Martina var där o kollade på fotboll. Sverige-Holland då såklart. Får helt enkelt lyfta på hatten och säga grattis Sverige. You did it.. inte riktigt det jag trodde när jag satt på läktaren i Ungern och såg Svergie förlora.. Men jag tackar Zlatan för att han satt på bänken.. de andra blir så mycket bättre utan dig :)

Nähä.. nu skall jag sova, i morgon är det dags att förbereda ännu ett grupparbete.. alla dessa arbeten. bara att vänja sig

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela