Blinded By The Light

08:38

Publicerad 2011-09-16 08:38:59 i Allmänt,

snor denna av Lina bara för jag e rastlöööös.


Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Anna Sophie Johansson

Smeknamn: Fia, Fisen, Suppen, Sof osv.

Låt som du sörjer till när du är ledsen:oj. det vet jag inte..
Beroende av: musik, vänner,

Vad tror folk om dig? tänkt om man visste det.. kanske att jag är ordningsam? :P

Stämmer det? i bland kanske.

Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon? kan inte minnas när jag försökte imponera på någon sist. möjligtvis när jag skrev ett personlig brev i veckan. och jävlar vad bra jag var då. helt grym.

Hur imponerar man på dig? Människor som står upp för sina åsikter men som man kan diskutera med..Personer som visar hänsyn till djur och natur.

Brukar du skratta för dig själv? haha ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?  Tack själv, var asnice Puss! från Anna-Frida

Var bor du? Stan i Halmstad typ

Trivs du där? japp

Äger du några converse: kanske 8 par?

Sprit, cider, vin eller öl? cider, öl

Brukar du bli för full? haha någongång i bland.

Är du allergisk mot något? Falska människor.

Har du haft sex idag?

Hur svarar du i mobilen? Hallå

Antal timmar sömn inatt: 7 timmar

Sov du ensam: Jag sov med sazou

Brukar du komma i tid: Alltid.

När mår du bra: när solen skiner och jag är tillsammans med alla mina vänner.

När blev du fotad senast: ööh. vem vet?

Hur känner du dig nu: trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: äh, bara jag slipper ha dem i ansiktet så bryr jag mig inte om dem:P

Vad saknar du: farmor & farfar

Hade du en bra kväll igår: Ja, var på quiz med Anna-Frida och Emma, det var trevligt.

Favorit dryck på morgonen: Té eller kaffe!

Rakar du benen: hehe det sker inte allt för ofta :P

Vill du hellre ha mail än brev: Nej, brev är mysigt

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Är du nöjd med ditt liv: i bland

Är du bortskämd: Nej.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: för mycket

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Lady Gaga :P

Vad längtar du till?: jag vet vad jag vill göra med mitt liv.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: absolut <3

Vad använder du för shampoo?: Redken

Hur gammal är du: 21

Tycker du om någon just nu: Ja

Gröna eller röda äppeln: gröna

Gillar du golf: nää

Har du strumpor på dig nu: näpp

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: ett tag sedab

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, plugga o slippa ta studielån

Bär du glasögon eller linser: Nej, men jag borde

Har du piercing: Ja, tungan och mellan brösten

Vill du gifta dig: det vet jag inte

Är du bra på att laga mat: Hyffsat

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Tror du på ett liv efter döden: jag har inte tänkt så långt.

Tycker du om sushi: ja

Bor dina föräldrar tillsammans: ne

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: både och:)

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna: hehe ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela