Blinded By The Light

09:29

Publicerad 2011-09-12 09:32:23 i Allmänt,

jag är trött på så jävla mycket.
speciellt mig själv.
men även brudar som beter sig som om vi fortfarande går på högstadiet, har fastnat i det beteendet. och jag stör mig så fruktansvärt. väx upp någon gång, visa att ni är vuxna människor. börjar fan tvivla på mänskligheten. eller ja, det har jag gjort länge.

denna veckan kommer bli tuff, har en del saker som jag måste fixat klart innan 15 september sen stängs de dörrarna och självklart är jag alltid ute i sista sekunden... sen har jag hundra skolgrejer som jag måste sätta fart med också. men ja, det löser sig. måste bara få fram lite självdisciplin.... nähä. får väl ta och cykla bort till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela