Blinded By The Light

17:51

Publicerad 2011-09-29 17:51:36 i Allmänt,

allt är uppåner som vanligt.
var fan står jag? vad vill jag med mitt liv? bahahahahahahahah.
paniken är inte kul just nu. tenta i morgon känner mig som en gris på ett slakthus. hur fan ska jag ta mig igenom detta? tack och lov har jag min fantastiska katt som håller mig vaken på nätterna genom att slänga toapapper över hela lägenheten, raffsa på fönstrena och skrika i allmänhet.. det är gött när man ställer klockan på 6.30 för att gå upp å plugga. Tack Sazou! :) Sen är det ju inte bättre att jag är besatt av wordfeud, all min tid går åt att hitta på meningslösa ord när jag egentligen borde läsa om aleination, idealtyper och etnometodologi. fantastiskt sophie, du har gjort det igen.
går fan o lägger mig nu och hoppas på att vakna med all info i skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela