Blinded By The Light

Jag vet att det gör ont när hoppet dör

Publicerad 2012-04-04 04:35:17 i Allmänt,

Onsdag, veckorna springer förbi.. Helt plötsligt är det april och vinden är
Fortfarande riktigt kylig, men det är väl de man kallar aprilväder? I allafall så är de påsk i helgen och har planer på att fira den i stugan, har ändå inte råd göra några större utsvävningar..

Ni kanske undrar vad de är för dåre som bloggar klockan 04:32, men jag har varit vaken sen 3.. Kan ju inte påstå att de är frivilligt men jag klagar ändå inte för jag behöver pengarna så lite jobb skadar inte!!
Nä dags att återgå till hard work work!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-04 20:41:16

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela