Blinded By The Light

wtf

Publicerad 2012-04-23 22:11:22 i Allmänt,

Idag är det… den lataste dagen på mycket längre
Idag tycker jag om… min katt och att jag har lägenhet i Lund
Idag har jag… slappat och återigen slappat
Idag borde jag… plugga 
Idag tycker jag…  att sommaren borde vara här och att det är dags att packa i hop halmstad o bege mig söder ut.

Förra veckan med ett ord:... Ähm.. party
Veckans bästa:... lön & tyskland
Veckans värsta: Hemtenta & räkningar
Dagens värsta känsla: stress över att hyra ut lägenhet och hemtenta

Dagens bästa händelse: har typ inte hänt något idag.
Dagens hiss: Ola-Conny & Morgan i Paris haha
Dagens diss: Förvirrade människor

Idag är jag nöjd med…livet
Idag är jag missnöjd med... halmstad
Idag saknar jag… typ Lina
Idag avskyr jag… att jag är så lat att jag verkan pluggat eller tränat idag.
Idag älskar jag…Sazooouuu som alltid
Just nu ska jag… masa mitt arsle till sängen

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2012-04-24 13:36:46

aaah jag saknar dig ocksååå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela