Blinded By The Light

Hur långt man än har kommit har man alltid längre kvar

Publicerad 2012-08-31 23:35:45 i

Jaha... Åter igen i Lund, känns både gött å samtidigt lite vemodigt. I Halmstad finns ju min älskade Andreas och min underbars familj. Men i Lund och Malmö finns mina möjligheter för den framtid som jag drömmer om..Får trösta mig med att de Halmstad bara är en kort tågresa bort.. Hade varit värre om jag skulle flytta till Umeå typ.. Aja, har i alla fall både Andreas å Sazou med mig i helgen, dessvärre åker Andreas hem men Sazou hon stannar vare sig hon vill eller inte ;) men tror minsann att vi kommer få de fint här! Lina å Zelda bor ju bara ett stenkast här i från! Och om jag ska vara ärlig så är Lund en väldigt fin och mysig stad!
Så kära vänner, ni är välkomna precis när ni vill :)

Kommentarer

Postat av: anna-frida

Publicerad 2012-09-01 17:48:29

jag finns också runt kroken snart! Hoppas det är till någon tröst;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela