Blinded By The Light

19:26

Publicerad 2012-02-20 19:31:11 i Allmänt,

Fick vårkänslor i dag när jag begav mig ut en sväng.. dessvärre hör jag på tv att ett lågtryck är på väg in över oss igen, men mycket snö.. fuck off säger jag då. hade hoppas på att isen skulle lätta från gatorna och temperaturen skulle stiga några grader, men chi fick jag! aja får väl stappla fram som en stelopererad pensionär några veckor till..
ne nu ska jag krypa ner under filten och kolla på halv åtta hos mig, sen är det bara skit på Tv så får bli en film i sängen och sen nana.
Dags för skola i morgon och sen ska jag träffa Josse, som jag för övrigt inte har sett på flera månader så de ska bli kul! Trevlig kväll!
mycket charmig bild.. men jag saknar värmen, och mina fina vänner som jag var i Alanya med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela