Blinded By The Light

05:53

Publicerad 2012-01-31 06:00:42 i Allmänt,

Den som påstod att de är lätt att leva är
Jävligt fel ute. Hela tiden är de beslut som ska fattas och saker som ska göras
Dessutom måste man försöka se till att alla mår bra under resans gång. Å de mina vänner är inte lätt. Vi alla har tydligen olika uppfattningar om allt. Blir förvirrad. Önskar att de skulle vara lite lättare så dagarna blir lite roligare.

Men jag ska inte klaga jag mår för de mesta bra, men självklart har jag också mina dippar.. De ända jag oroar mig över just nu (eller de är väl å ta i, finns andra saker såsom skola osv) är hur fan allting ska lösa sig. Blir tokig på att gå ovetandes. Mina tankar flyter i väg på annat håll och jag får en klump i magen.. Vad är det egentligen jag vill??kanske skulle gå å spå mig hehe.. Nä bättre å prata med den berörda och hoppas på de bästa.

Whatever! Nu är de tisdag å dags för skola, sen ska jag träna! Har lovat mig själv å träna 1 h per dag under februari för att få lite rutin på det hela igen. Är trött på den soffliggande Sophie!

Nä nu ska jag sluta tänka å sova någon timma till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela