Blinded By The Light

08:01

Publicerad 2012-01-17 08:16:41 i Allmänt,

Now and then I think of when we were together
Like when you said you felt so happy you could die
Told myself that you were right for me
But felt so lonely in your company
But that was love and it's an ache I still remember

You can get addicted to a certain kind of sadness

Like resignation to the end
Always the end
So when we found that we could not make sense
Well you said that we would still be friends
But I'll admit that I was glad that it was over

Gotye – Somebody That I Used To Know

Alltid lika spännande när man upptäcker musik som är 100% rätt..
idag är det upprop i skolan, inte så himla sugen om jag skall vara ärlig. fast mer sugen på skola än att skiva pålägg 40 timmar i veckan. helst av allt skulle jag vilja åka med till Thailand, sola, bada, chilla men sist men absoult inte minst, gå på Jonny o Nid's bröllop i Odon.. Är så himla ledsen att jag missar det.. böööööööööööööööööh.







ja så klart lyckas bilden lägga sig åt fel håll. men det är i allafall Nid & Jonny på deras svenska bröllop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela