Blinded By The Light

09:43

Publicerad 2012-01-10 09:43:43 i Allmänt,

tycker inte om barn. sitter på bibblan sitter en äcklig liten unge bakom mig och pratar om hur bajsig hon är.. okej intresseklubben antecknar så det gör ont i armen. på tal om ont i armen så har Majsing ont för hon har transkriberat. som jag sagt tidigare, skolan är icke bra.
älskar dessutom tentaångest, får mig att känna mig levande. typ. inte. ser fram emot helgen, kommer vara den ända helgen på mycket länge då jag slipper att ha ångest för skolan.. eftersom soca slutar på fre och nästa kurs börjar på mån, så är det en ledig helg. känns awesome.. vilket spännande liv jag har. whoo.
NÄ nu ska vi skriva memo och se smarta ut.


smell you later.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela