Blinded By The Light

Skinny love

Publicerad 2012-07-19 18:29:45 i Allmänt,

Här har det inte hänt så mycket! Detta beror väl mest på att det inte händer speciellt mycket i mitt liv förtillfället.. Jobbar mest, efter jobbet gör jag inte så mycket mer än att sover. Tyvärr så är vädret likamed bajs så tröttheten vinner över mig.. Men jag kan med glädje medela att jag kom in på Mänskliga rättigheter i Malmö, kan inte annat än att jubla av lycka. Ser väldigt mycket fram emot detta, ska bli väldigt roligt och jag tror att detta program kommer passa mig som handen i handsken. Kursen inleds med "Juridik och mänskliga rättigheter" detta följs sedan av politik och etik.. Sjukt najs!
Min plan är väl att flytta mot Lund den 17 aug, samtidigt som Malmöfestivalen börjar, och då är det ju smidigt att befinna sig i Skåne, då Malmöfestivalen erbjuder mycket bra artister - såsom Kapten Röd, Ane Brun, Jonathan Johansson och mycket mera. För att inte tala om den årliga kräftskivan som alltid levererar.
 
I det stora hela så är allt rätt bra just nu, förutom att jag dränkt både mobil och dator i kaffe. Tur att jag har ICA's hemförsäkring där självrisken endast är 600 kr..
 
Nu hoppas jag bara på att A kan hitta sig ett jobb i närheten av Lund/Malmö så han kan flytta med mig ner! För övrigt så åker vi på en weekend till Stockholm nästa torsdag. Ska bli väldigt mysigt!
 
 
En annan rolig sak är att jag ska se Kent 11 augusti och BON IVER(!!!!!) 4 november
 
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela