Blinded By The Light

Upside down and inside out

Publicerad 2012-03-23 12:47:42 i Allmänt,

Kaoset börjar äntligen redas upp, sakta men säkert. Nu är det bara slutknorren på tentan kvar och en otroligt stökig lägenhet! Ska försöka få den i ordninge innan jag beger mig på bodypump och sen en kväll med mamma. Vet dock inte vad jag tänkte när jag bokade in bodypump idag igen, har sådan horribel träningsvärk men därför känner jag att det är dags att ta tag i styrketräningen.
Förövrigt så går tiden så himla fort just nu, snart 1 april och snart dags att skriva B-uppsats..Och det leder i sin tur att det är dags att börja jobba igen. Men jag klagar inte, kontot ekar tomt så de ska bli skönt med lite normal inkomst igen, men jag ska inte klaga finns faktiskt de som inte har en endaste krona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela