Blinded By The Light

DAG 7; MINA VÄNNER

Publicerad 2011-04-07 18:13:51 i Allmänt,

Hm, ja det är väldigt svårt att skriva om sina vänner. Har så många och fina.
Men de som står mig närmst är nog;

Lina har inte kännt dig så värst länge, men det känns som om jag kännt dig hela livet. får väl tacka Roland för att han har en sådan fin, men lite knäpp dotter. du är en av de få jag både kan skratta och gråta med och du förstår precis vad jag menar. ser fram emot en sommar med dig. du är som en broder från en annan moder.. <3

My vad ska man säga, är nog den personen som jag kännt längst i mitt liv. har vandrat vid min sida i 21 år. för det mesta älskar jag dig men i bland vill jag strypa dig långsamt. men jag gillar sådan vänskap, det ska kännas att man lever. har många roliga minnen tillsammans, tror vi var rätt jävliga när vi var små. hehe. love you

Sofia
måste nog vara den knäppaste vännen jag har. fast på ett bra sätt, ett sådant sätt att man bara vill krama om dig och säga att snart blir allting bra. livet har sina up and downs. du kan få de döda att vända sig i graven av skratt. och du är nog den bästa man kan vara bitter med. känns som vi är på samma nivå. två gamla bittra kärringar som en dag ska slå tillbaka. det är vi som kommer gå med rak rygg i slutet haha. <3

Michael saknar dig, du är bäst.

Elaine min vapendragare! du är söt som socker men vet vad du vill. du är min bästa hetsätnings vän. du fattar vad jag menar liksom. våra skabbdagar är de bästa dagarna.
<3

Va fan, detta är jätte svårt.
men jag älskar alla mina vänner. även ni som inte står med här. det vet ni ännnaaaa
är så stolt över er alla.

Kommentarer

Postat av: slevin

Publicerad 2011-04-08 00:02:10

hähäh bitter kan du va själv sääääring!

Postat av: slevin

Publicerad 2011-04-08 00:02:17

hähäh bitter kan du va själv sääääring! <3<3

Postat av: Armanronja

Publicerad 2012-02-01 09:06:38

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela