Blinded By The Light

10:02

Publicerad 2011-01-29 10:02:59 i Allmänt,

så var det lördag igen.
har två trött barn sovandes i mitt hus, det vill säga Robin och Elaine. Själv gick jag och la mig vid 2230, och i vanlig ordning vaknar jag runt 3,3o. fantastiskt en lördagmorgon.
men vad gör man?
får helt enkelt sitta och titta på nyhetsmorgon dricka kaffe och mysa med katterna. och det är rätt fint, kvalitetstid kallar jag det.
fast kvalitetstid med någon som kan prata skulle ju inte göra någonting hehe.
i går när vi skulle gå och möta Elaine så halkade jag.. rakt på röven slog i svanskkotan, huvudet och armbågen. buhu synd om mig

KAN DET ALDRIG SLUTA SNÖA? vill bara gråta. behöver vår. värme och parker.
orkar inte med mer jävla snö.
orkar inte skotta.
buhuhuuhuhhuhuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela