Blinded By The Light

11:37

Publicerad 2011-12-13 11:37:32 i Allmänt,

ojdå, här har det varit dött..sanningen är att jag har haft så sjukt mycket att göra, skolan tar slut på oss för tillfället. men de är bara att bita i hop, bara en delkurs kvar och två uppgifter. Dock inte de lättaste, måte göra två intervjuer varav en livsberättelse.. har en plan på att låsa in mig uppe i Krogsered i mellandagarna och bara skriva skriva skriva, annars får jag ingenting gjort.. har en tendens att fastna med allt annat.. som nu typ, sitter i soffy o glor på musikhjälpen.. Älskar musikhjälpen, alla borde kolla på det! Eller lyssna på p3, framförallt önska musik, så mycket ni kan.
Det går till en bra grej, i år skickas pengarna till Nepal för att få fler flickor till att börja skola

Alla mina 5000000 st läsare har råd att skänka 9,90 som ett sms kostar!! Och om ni är lika rika som mig skänk mer, typ 50 eller 100 kr.. just do it. man ska vara snäll så här i juletider ;)


Annars så rullar väl de mesta på som vanligt. Vädret är cp, jag vill ha snö och soliga dagar i stället för jag regn, blåst och gråa dagar. dvs, jag blir också grå och tråkig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela