Blinded By The Light

Ride the night away

Publicerad 2012-04-07 09:50:31 i Allmänt,

Detta förbannade Aprilväder, sitter i krogsered och tittar ut över sjön.. Dessvärre ligger det ett lagar med snö på marken så vårkänslorna försvann så fort jag slog upp ögonen i morse. Så himla typiskt, förra påsken badade vi och satt runt lägerelden hela kvällen! Menmen, hellre pissväder nu än i Maj liksom..
Kan ju lungt påstå att Sazou stromtrivs här uppe, kommer vara arg katt när vi åker hem. Eller jag beger mig mot Halmstad idag för att umgås med My, Emelie och Peter Sazou får stanna några dagar till!
Ska bli trevligt och träffa Emelie och Peter som är på besök från Danmark!
Nä, dags att fixa lite frukost.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-07 12:58:06

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela