Blinded By The Light

19:18

Publicerad 2010-03-07 19:24:50 i Allmänt,

känner att aktiviteten här inte är som den borde vara.
helgen har iallafall varit bra, i fredags jobbade jag till 12, sen sov jag till 16 och sen hämtade bella upp mig vid 19. Då åkte vi och lämnade hennes kusin i Oskarström sen hem till henne och tillsist hamnade vi hos Kim o Joy! Där var det full håll i gång med tequila och sing star. Var där till halv ett ungefär då vi gick in till stan. Där var det tråkigt som vanligt, förstår inte varför jag alltid ska envisas med att gå in dit. bläh..
Lördagen var iallafall slapp, lite städande och tvättande. Vid halv fyra kom min kusin Elin och vi gick till netto och handlade inför kvällens två rättersmiddag. Det blev en himla god Tacopaj och en ännu godare marängswich(?) till efterrätt... Mätta och belåtna blev vi iallafall.. Deckade framför TV:n en stund och sedan var det dags att bege sig in till stan för att titta på Alice i Underlandet.. Den var lika bra som alla andra Tim Burtons filmer måste jag säga. Dock satt jag och nickade till då och då eftersom jag var så fruktansvärt trött.. haha...

Idag har jag varit på kakalas hemma hos Pappa och Anita eftersom Anita fyller år idag.
gott gott..
snart anländer min falafelrulle och sedan blir det soffan och en bra film, antingen Luftslottet som sprängdes eller Music & Lyrics!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela