Blinded By The Light

19:07

Publicerad 2011-11-28 19:07:16 i Allmänt,

Bröllopet var som väntat jätte fint, eller ja jag var ju inte på själva vigseln utan bara på festen. Men mamma å Åke var där så har sätt mycket fins bilder. Nid var vacker som en dröm, ingen kan förmedla så mycket känslor genom sina ögon som hon gör. Jag är så himla glad för Jonny o Nid's skull, är så himla glad att ni finns!

Idag har jag varit så seg, var i skolan 2 timmar sen har jag suttit fast i soffan. A var här på fika innan, han fyller år idag så var snäll å fixade fika. Hade även planer på att julpynta, eftersom jag inte hann förra helgen. Men ja sköt upp det tills i morgon, ingen motivation idag. Skall även försöka träna i morgon, dessvärre så har mitt ben inte blivit bra. Å de stör mig så jävla mycket, hatar att ha ont. Har inte tid med det nu!

Funderar på att krypa ner i sängen redan nu, mitt huvud pallar inte mer idag..

Kommentarer

Postat av: Viktoria - Jag blir aldrig kung.

Publicerad 2011-11-28 22:55:13

Så fint med bröllop!

Jag kan se det framför mig, hur Nid gråter ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela