Blinded By The Light

Snurrar i min skalle

Publicerad 2012-04-24 18:01:08 i Allmänt,

Ögonen går i kors och jag får ingen vidare rätsida på den förbaskade tentan som ska in på fredag, men har bestämt mig för att den ska vara klar på torsdag! För sen vill jag ta helg och slippa tänka på det.. Ska försöka pigga på mig nu med lite mat och sen försöka förstå mig på det hela! Har suttit hela dagen på bibblan men har svårt att få någonting gjort när jag har mina klassisar brevid, svårt att hitta koncentrationen! Men samtidigt är det bra att sitta med dem för då kan man brainstorma.. woop woop..
känner mig förövrigt inte riktigt kry, halsen blir inte bra och har en förbaskad huvudvärk som inte släpper. Men de är väl sådana tider nu i guess..
ne dags å hämta lite krafter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela