Blinded By The Light

12:38

Publicerad 2012-01-18 12:38:39 i Allmänt,

Måste bara säga att mina grannar är freaks.. alltså, min kära bror parkerade min bil mitt emot deras uppfart, och om man kan köra bil är de inga problem att backa ut från uppfarten.. men idag när jag skulle köra i väg så kollar jag upp o de gamla paret står o stirrar på mig ut genom fönstret, har en känsla av att de suttit o lurat bakom gardinen för att se vem som äger den (enligt dem) felparkerade bilen.. haha. visste inte om jag skulle skratta eller gråta, men jag vinkade glatt och körde iväg.. blir man så när man bli pensionär? sur o grinig, har så mycket tid över att man kan sitta o vakta i fönstret? gör mig nästan lite rädd.
är sugen på att parkerea där igen bara för att..

det måste i alla fall varit dagens höjdpunkt!


nu ska jag läsa om Riesman (Raaaaajsman som min lärare säger.) kul, verkligen awesome och få börja plöja igenom massa böcker igen.

not.

Kommentarer

Postat av: moehoe

Publicerad 2012-01-22 23:03:31

tur att man är ung och har andra bekymmer ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela