Blinded By The Light

sleeping with ghosts

Publicerad 2013-05-23 14:34:24 i Allmänt,

var längesedan jag gick och var konstant trött. men kan dessvärre medela att detta har återkommit. oerhört irreterande då jag har en massa text att läsa, men det enda jag vill är att sova. sover gör jag. dock inte på nätterna, trots att jag är trött som en gnu. blööö min dygnsrytm som har varit så bra de senaste månaderna, pallar inte att den fuckar ut nu lagom tills det är dags att börja gå upp kö 3 (ok, det är redan en rätt fuckad dygnsrytm meeeen att sova på nätterna hade varit fint).
 
annars så. är allt ok. går i ngt vakum och vill att det ska bli den 5 juni så jag får åka hem på sommarlov. ser ännu mer fram emot den 6 juni då det blir Göteborg och Picknickfestivalen med Isabella, skall bli mycket trevligt. Där vaknas diverse konserter, bl.a. Navid Modiri och Gudarna. fett fint. men jag får även träffa Isabella i helgen, vilket är awesome.
 
Nu ska jag försöka vakna till liv (ja jag vet att klockan är halv tre, men somnade efter skolan efter brist på sömn i natt) sen ska jag tvätta och invänta mommy.
 
tjofjölt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela