Blinded By The Light

18:00

Publicerad 2010-04-29 17:59:41 i Allmänt,

Vad ska jag göra med mig själv? var ska jag hitta motivationen till att ta tag i mitt liv? Inte här iallafall, skulle behöva byta miljö ett tag. Inte stå och stampa på samma ställe! Jag känner inte igen mig längre. För ett år sedan eller två var jag alltid pigg och glad och hade massa projekt på gång. Det ända som finns i mitt huvud nu är cykla till jobbet, jobba och cykla hem. Kanske träffa någon om jag känner för det, annars är det direkt ner i sängen och somna till en bok eller serie. Jag mår fan inte bra av det, ge mig en spark  röven så jag hittar motivationen till livet igen. Till att göra saker som får mig att må bra.
Ska fan börja söka lite jobb utomlands nu, för jag behöver somsagt miljöombyte ett litet tag. Det seplar ingen roll om det är i 1 månad eller 1 år. Bara det händer något!
Vill tröstshoppa ännu mer, men min ekonomi säger stopp.
I stället vandrade jag till netto och köpte banan, melon, brämhults juice (Apelsin o Jordgubb) och en marabou polka. Kommer väl kunna äta sådär en bit sen dör jag. gött, jag kan inte ens tröst äta. haha. fyfan va synd det är om mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela