Blinded By The Light

10:06

Publicerad 2010-02-26 10:19:48 i Allmänt,

Jag är verkligen kass på att ändra om i bloggen, vill redigera min kodmall men fattar nada.
Är någon bra på det eller? tacksam för svar.
Har iallafall 11 läsare, om inte statiskten ljuger för mig? Är rätt svårt att säga, om någon läser så säg hej eller så.

Idag är det tack och lov fredag och det ser ut att bl en lugn sådan. Men först och främst ska jag klara av 6 timmars arbets dag för att sedan köra far min upp till simlångsdalen. Hoppas på att Mypyspy är hemma så vi kan göra något kul.. I morn är det iallafall Lördag, då ska jag följa med Sofia till Moa på sexparty och sedan blir det antagligen utgång. Hoppas på en lyckad helg, är ju löning och allt.
Men för min del blir det till att lägga undan varenda öre för en kommande förändring. Mohaha...

Har även en "ny" mobil med ett 3 nr som jag tänkte använda då och då. Kommer även ha kvar det gamla numret så klart. Numret är iallafall 0763068802.

Kommentarer

Postat av: Kim

Publicerad 2010-02-26 10:25:37

Men lilla gumman :) jag kan ju ändra din kodmall om du vill :D

Postat av: sophie

Publicerad 2010-02-26 11:01:24

ja tack. gör det. jag fattar NADA! haha

Postat av: sofia

Publicerad 2010-02-26 23:40:40

JA. vi ska ha kul :D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela