Blinded By The Light

19:53

Publicerad 2010-06-22 19:53:10 i Allmänt,

som vanligt så händer det inte överdrivet mycket i mitt liv.
har de senaste veckorna insett att det finns allt för många idioter i min närhet. Som jag trodde var vettiga men bevisade motsattsen. Därför har jag raderat mobilnummer och slutat bry mig. Punkt Slut!
Sen har jag även träffat en person som har bevisat sig vara väldigt fin. jag hoppas kunna lära känna dig lite mer. typ.

Var på Ikea i söndags, handlade för alldeles för mycket pengar. Men nu har jag så jag klarar mig iallafall. Kan säga att det inte var kul att springa runt bland massa människor bakfull och äcklig. Två timmars sömn är allt för lite. Men tågresan var ändå värst. hah. fyfan.
Men magkänslan är bra iallafall.

Har även hunnit med en onsdagsfylla med Erkki, Sofia och Erik det var fint, jag hade roligt. Trots att jag var bitter, som vanligt. Jag är en bitterfitta.
behöver någon som kan ändra på det.. hähä

har köpt finaste midsommar klänningen.
jag håller tummarna för att midsommar blir fint. och att jag vågar lite.
höhö.

nu ska jag sluta flamsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela