Blinded By The Light

18:14

Publicerad 2010-10-01 18:27:43 i Allmänt,

turiket var bra, bilder kommer när jag pallar lägga in dem på datorn.
nu har jag åkt på öroninflamation, asroligt jag lovar
så nu är denna helgen förstörd.
ska iallafall tatuera mig i morgon. sen får vi se om jag åker till Malmö och besöker Linafina eller stannar hemma o firar Pedda och träffar Anna som är hemma från huvudstaden. Men först och främst ska jag orka komma upp ur sängen i morgon. Det blir ett projekt som heter duga

Nu ska vi strax ha middagsbjudning hos mamma sen blire film med Hampus, fast egentligen vill jag se Babian och Asbest på B&B.. får se vart som händer
kanske deckar direkt efter käket?

det bästa med min pencilin är att den inte påverkas utav alkohol, så thanks god.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela