Blinded By The Light

09:49

Publicerad 2011-08-13 09:49:39 i Allmänt,

jaha.. en vecka kvar på pärsons, och det känns så jävla bra. De tre senaste veckorna har varit pain in the as. min rygg pallar inte mer och inte mitt pyske heller. så det blir nog jätte bra med att börja plugga nu. starta på ny kula liksom, träffa nytt folk, normla tider. inte behöva vara som en zomie. bara att kunna träffa folk på normala tider känns fantastiskt. detta kommer bli bra, jag siktar  högt nu. aldrig mer korvfabrik. okej, kanske någon gång då å då för att dryga ut kassan :)
avslutet på pärsons ska jag fira med att åka till Malmöfestivalen nästa fredag. Då ska jag mysa med Lina, för jag saknar henne!!!

känns bittert att sommaren typ är över, har det ens varit sommar? jag har nog sovit bort den i så fall. Men ser fram emot en färgglad höst. det blir nog bra. Det löser sig, som Timbuktu säger..

tjong nästa inlägg kommer väl om ett halvår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela