Blinded By The Light

13:06

Publicerad 2011-01-26 13:06:10 i Allmänt,

det kanske är bättre att vara ensam, trotsallt?

börjar tröttna nu. På detta eviga undrande, vankande fram och tillbaka. okej, jag kanske inte ska begära för mycket det har inte gått så lång tid. men ett Hej är väl inte för mycket begärt, en blick? ett tecken på att du ser mig iallafall.
varför är jag alltid den som faller hårdast och tar aldrig saker med en klackspark?
förbannande jävla skit säger jag bara
vill supa mig full och dansa till benen inte bär längre.
förhoppningsvis kommer Robin och Robin hit från helsingborg i helgen. då blir det kalas.

känner att jag skulle behöva någon som tog tag i mitt öra och sa "sophie för faaaaan skärp dig, du är ung och har hela livet framför dig.." blablablaaaaaaaaaa

ja, annars är allting bra
jag bara jobbar jobbar och jobbar. sover en del också.
min rygg beter sig som om den sitter på en 80 åring, men vad gör det om hundra år?
kör för det mesta på "le och se glad ut" då brukar de mesta funka och ingen frågar...
ne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela