Blinded By The Light

20:49

Publicerad 2011-03-21 20:50:00 i Allmänt,

just nu gör jag allting så jävla mycket värre än vad det egentligen är
fanfanfan.
men vad gör man inte? det sista som överger människan är hoppet
och jag tror jag hoppas fortfarande, fast jag inte borde.
vill bara gråta skrika och slå någon jävligt hårt. eller någon borde ge mig en fet käftsmäll.
ä r  s å  j ä v l a  d u m  i  h u v u d e t ! ! !  ! ! !

Lina, om du inte kommer i helgen så får du smäll.
jag saknar dig så jävla mycket.
!!!!!!

måste sluta på pärsons. mår psykiskt dåligt
orkar inte med alla längre.
vill spränga mig själv i luften
måste där i från. måste få ny luft, nya kollegor osv..
måste lägga mig själv i hårdträning så jag lyckas med det jag vill.
har sökt kurser till hösten som ska göra det hela lite lättrare.
måste hitta ett ideellt jobb. typ i en kyrka eller vad fan som helst
jag vill verkligen det här! måste pusha mig själv som fan.
hej actic du kommer bli min nya bästis.
måste även köpa nya löpar skor så jag inte förstör knäna helt.
dags att rycka upp mig.
sparka mig i röven om ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela