Blinded By The Light

06:00

Publicerad 2011-11-22 06:04:04 i Allmänt,

Klockan är sex på morgonen, är klarvaken! Har en katt som ligger och snarkar på min axel.
Världens finaste katt, men samtidigt den jobbigaste lilla flickan i världen. Men de gör ingenting i bland får man stå ut, vad gör man inte för den man älskar haha..

Nu har jag kommit till en punkt i livet som de är dags att gå vidare. Sopa de gamla under mattan och sikta framåt i stället för att kolla i backspegeln. Detta tänker jag göra genom att lämna Halmstad för Stockholm i Januari! Men fram till dess ska jag lägga energi på mig själv, skolan och framför allt mina vänner. Ta igen massa tid som jag kastat i havet! Som My sa ; det är som en fis i rymden!
Oh yes mam! Sluta lägga energi på ting som inte ger någonting tillbaka!

Nu ska jag försöka somna om i 1,5 timmar sen ska jag upp å öga frukost till mina fina vänner!

Kommentarer

Postat av: Bajs

Publicerad 2011-11-24 06:56:45

Hon My verkar vara mycket smart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela